Oldalak2

2011. 06. 24.

Miarmy for Maya

Olcso poen lenne most elsutni azt, hogy a kinaiak mar tomegesen a spajzban vannak, de most valami hasonlo a helyzet. A Basefount nevu kinai ceg irt egy olyan plugint amivel (elvileg) tomeget lehet szimulalni Mayaban.
Feature highlights.

Romain Gavras - Adidas

Kicsit megkesve, de ugy erzem itt a helye ennek a reklamnak is. Nincs benne (sok) vfx (talan egyaltalan nem?), de nagyon durvan van vagva, meg rendezve, meg operatorkodve, zene ala pakolva, meg minden. A tv-ben csak egy kiherelt 30 sec-es verzio megy belole. De ez a 2perces...



Resonance

Az alabbi film motion-graphics/animacios es hang-design studiok egyuttmukodesenek gyumolcse. A feladat a geometrikus formak es a hang kapcsolatanak bemutatasa volt.

Tobbek kozott a Polynoid, a KORB es az Audionerve munkai is lathatoak/hallhatoak...

Csak teljes kepernyon es fulessel erdemes!!!

via Dani



2011. 06. 23.

The Mill US Showreel 2011 - HD

Nalunk szerencsesebb tortenelmi fejlodesu orszagokban is keszitenek reklamokat.
Jo reklamokat.
Jo otletekbol.
A Mill-el. :)


The Mill US Showreel 2011 from The Mill Visual Effects Studio on Vimeo.

2011. 06. 21.

Journey to the Center of the Earth 3D - making of


Egy eleg regi videot talaltam (2008-as), de hatha valaki nem latta meg es talal benne erdekes dolgokat. A vfxhaiku.com-os Kert Gartner ad elo a Journey to the Center of the Earth 3D "mozifilm" kapcsan arrol, hogy a Frantic Films-nel milyen problemakba utkoztek az utomunka soran. Vegigmegy gyakorlatilag a teljes munkafolyamaton beleertve azt is h milyen szivas stereoscopic anyaggal dolgozni. Eleg rossz minosegu a felvetel de a lenyeg asszem igy is lejon. Katt a kepre a videoert.