Oldalak2

2011. 09. 10.

Alembic IO for Softimage

A következő videót küldeném a Melonban dolgozó kollégáknak és mindenkinek aki szereti azt, hogy az Autodesk-et megkerülve fejlesztettek egy Alembic import/export plugint Softimage-hoz. 


Alembic for Softimage 1.0 from helge mathee on Vimeo.

The Foundry - Hiero



A Foundry egy elég komoly piaci rést fed le az új termékével a Hiero-val, ami végre(?) egy normális konformáló program lesz. A kezelőfelület hasonlít a Nuke-éra (tud kommunikálni is vele), biztos vagyok benne, hogy python-ul is érteni fog, szóval jó lesz. A képre kattintva láthattok egy videót is róla, amit az fxguide készített a fejlesztőkkel az IBC-n.

2011. 09. 09.

F*ck you. Pay Me.

A mostani bejegyzés egy kicsit rendhagyónak tűnhet elsőre (hiszen nem tutorial, making of vagy hasonló), de ha azt mondom, hogy az ÜGYFÉL vs. GRAFIKUS dolgot vesézi ki, akkor azt hiszem eléggé sok kollégának van egy "jó" sztorija, amitől szívesen megkímélte volna magát. Az, hogy ez mennyire reális idehaza az már más kérdés...

/via Jeva/


2011/03 Mike Monteiro | F*ck You. Pay Me. from San Francisco Creative Mornings on Vimeo.

2011. 09. 08.

Videomapping@Timiosara HD

Magyarok csinaltak ezt is...

/via Joe/

Deex Vray Shaders



Az előző Warehouse asset manager-re épülve Bataille Damien letisztogatott 271 shadert és azt közzé is tette az oldalán.

Katt a képre.

Sunday Pipeline for Maya



A Sunday Animation Studio ingyenesse tette inhouse scriptjeinek egy reszet. Ezek egyike a "Warehouse" asset manager amelyben kulonbozo kategoriak szerint tudunk elmenteni shadereket, light rigeket, modelleket, animacios rigeket (gyakorlatilag mindenfele assetet).
  • Developed in Python and QT for GUI
  • Easy installation and update from online source
  • Dynamic reload of shelfs and settings
  • Settings, project, scene enhancements for faster/easier workflow
  • UI Tweaks like docked outliner and custom shelf
  • Asset warehouse tool for easy storage of objects, scenes, shaders etc.
  • Animated geometry cache import and export tool (GeoCache)
  • Asset export tool with geometry cache assets
  • Custom controller and locator tool
  • Plus save with custom options
  • Easy export animated camera and locators to After Effects
  • Hotkey scheme changes (beta)
  • Sunday Between Tool (automatic geometry generation between joints and objects)
  • Sunday Shaderliner (outliner for shaders)
  • RenderLayer export and import
  • Render tools and fixes for Mental Ray passes and contribution
  • File texture enhancements

Katt a kepre.


Install and Warehouse Usage of Sunday Pipeline (Maya) Public Edition from Christian Esbo Agergaard on Vimeo.

Animation Tool Usage in the Sunday Pipeline (Maya) Public Edition from Christian Esbo Agergaard on Vimeo.

Videocopilot - Real Particles

Andrew Kramer bemutatja a legújabb real-time fotorealisztikus részecskeszimulációs eszközét.

A lisztet.


Flour Fusion: Real Particles from Andrew Kramer on Vimeo.

MPC - Cat's pride

2011. 09. 06.

Minimal Loft - making of


Svantner Dávid kollégánk készített egy nagyon szép rendert vray-ben az Aurora Visuals-nál és ami még jobb irt hozza egy tutoriált is. Katt a képre.

/via 3DSurvival/

Minimal Loft - Architectural Visualization from Aurora Visuals on Vimeo.